H.E.L.L.O.

Tuesday, November 14, 2017

Jom Dapatkan Diskaun Online Shopping!

Siapa tak suka online shopping. Senang tak payah nak keluar drive redah panas ke redah hujan ke pastu stress takde parking bagai..ehm..sebab tu aku suka online shopping. Especially sejak jadi mama ni kan, aku nye masa nk keluar shopping limited sket sebab ada baby kecik. Hihi. Tapi, soalan yang lebih aku nak tau...

Siapa Tak Suka Diskaun??

Ada ke orang shopping tak suka dapat diskaun? Kalau aku, aku suka je orang nak bagi diskaun, jimat sikit duit. Minyak mahal sekarang. Ehh..

Haa ni nak bagitau untuk online shoppers tegar (eh macam cakap kat diri sendiri ja tu), meh aku nak ajak korang shopping kat https://pgmall.my ni haa.. Untuk pembelian kali pertama, kita boleh dapat diskaun sebanyak 20% haaa.. Sebagai seorang wanita sejati (ecewah) aku yakin wanita2 di luar sana memang suka bab-bab diskaun ni. Jejaka pun boleh. No hal lah. 



Ni ha rupa PG Mall ni haa... 



Selamat membeli-belah. 
Macam-macam adaaaa.

#pgmall
#publicgold


No comments: