H.E.L.L.O.

Monday, April 13, 2009

Fakta Rawak

Satu.
tak boleh patah balik
pernah kamu rasa begitu?
nak pusing tapi belakang ada jalan mati

nak tak nak kena jalan terus beb.


Dua.
dulu benci sangat
dengar nama saja, terus mencebik
sekarang teringat siang malam

pernah dengar perkataan karma?


Tiga.
magnet sama kutub
semakin dekat, semakin menolak
pergi hampir macam mana pun takkan bercantum

tau tak sesetengah hukum alam tak boleh diubah?
mother nature marah.


Empat.
masih ambil tahu bekas kekasih dia
mereka sudah move on kenapa kau nak sibuk pulak
sudahlah. hentikan. tak ada makna,ok.

kalau nak kat dia, terus terang saja


Lima.
pertandingan hujung tahun
mahu cuba kategori monolog
mampukah? tak pernah buat sebelum ni

belum buat belum tahu,sayang.



**p/s : fakta di atas, ada yang berkaitan dengan penulis. ada yang berkaitan dengan manusia di sekeliling penulis. sila jangan buat andaian sebarangan. mahu tahu, tanya terus di ruang komen. (macam lah ada yang nak tanya. hehe!) terima kasih. chill!**

5 comments:

~~Noli said...

eh kalo belakang ade jln mati..ermm dr mn kamu dtg?

hehe..

da'Kongzter @ Ikmal said...

Life is an intertwining road. Which-ever route you take, there's is no road that leads you back to where you came from

Otit said...

kamek suka gila dengan entri towk.
not fakta rawak..tok fakta menar2..

Melody said...

~Noli~
haha..entahlah dari mana

~Kongz~
Well,maybe there is. But then it will never be the same again with the first time we got there.

~Tito~
Hehe..Sebab ya namanya fakta rawak, bukan fakta bulak. These things do happen, randomly selected and written.

nyda said...

yup..
blom cuba blom tahu
sy tahu kamu boleh
kamu pelakon berbakat
apa kata..kamu cuba?
hmm??