H.E.L.L.O.

Monday, August 23, 2010

Kad Raya Masih Wujud Tau....

Setiap tahun, saya memang suka pergi pejabat pos kirim kad raya. Perasaannya lain daripada hantar e-card atau SMS atau MMS. Bila saya tulis kad raya untuk girl friends saya, bersungguh saya fikir ayat supaya ucapan dan pantun kat setiap kad tu berbeza. Konon tak copy paste lah. Padahal girl friends saya semua duduk jauh-jauh, tak adanya nak membandingkan ayat ucapan dalam kad tu. -_-


Nak kirim kad raya tak tahu official punya alamat surat-menyurat, tapi tak nak tanya dia apa alamat penuh sebab konon mahu surprise.

Hmmmm....




Agak-agak kalau hantar macam ni, posmen reti cari tak?




Teaser: Sesiapa pernah dapat kad raya tahun lepas, berkemungkinan besar tahun ni kamu dapat jugak. ^_^.

Disclaimer: Oh, sesiapa tak pernah dapat kad tu, minta maaf, bukan saya tak ingat kamu. Mungkin saya tak tahu alamat kamu tapi saya segan nak tanya alamat terkini, dan sebab saya lebih suka surprise

P/s: Padahal dah tak surprise dah kalau orang baca entri ini (-_-')


Iklan: Sesiapa yang rasa macam dah lama tak terima kad raya dan teringin nak dapat satu kad raya klasik bertulis tangan tahun ni (official kad raya yang setiausaha klien kita selalu print pastu main cop kompeni aje before bagi kat bos dia suh tandatangan sebelum suh ofis boy/mat despatch tolong pegi pos tu tak aci lah kan), sila emel..

^_^

5 comments:

Shinanana said...

utk shina ada sik? hehehe

Wan Zuraida said...

yeah dpt kad ry. =)

Melody M. said...

cna: nda tau alamat.. =p
wz: alamak, kantoi! =p

skidsoil said...

sy bakal dpt lg! sy yakin! :)

Mohd Zambri Apen said...

saya pon.. hehehe