H.E.L.L.O.

Tuesday, August 3, 2010

Snoodies: 1 Sudah Selamat, Lagi 9 InsyaAllah...

Snoodies ada 10 orang semuanya. Alhamdulillah, Sabtu 31 Julai 2010 yang lalu, selamat sudahlah Izzatun Nadiah @ Nutz menjadi isteri kepada Ikmal Adri aka Kong. Kami para Snoodies amat gembira dan berbahagia sekali.

SELAMAT PENGANTIN BARU IZZATUN NADIAH DAN IKMAL ADRI!!!!

(Sila klik gambar kalau tulisan tak jelas, tapi tak perlu baca pun tak apa. Bukan ada apa pun)


wanzu: nutz, sebelum kami serahkan ko kpd kong, ko kena jawab denda dulu.
art: betul2 tu wan..aku sokong!
nutz: alaaaa..korang nak buat apa ni.. hehehe
kong: (dalam hati) ish, diorang nak ragging nutz ke?



kong: sayang, i selamatkan u..mari, kita balik.tayah jawab denda.
wanzu: mana boleh macam tu kong



nutz: sayang, i nak ikut u balik lah macam ni..
kong: jum sayang..
wanzu: zue, tahan zue...denda nutz tu dia tak buat lagi mana boleh balik!!
zakiah: cepat zue, tahan..kita kena suruh nutz baling bunga kat kita dulu..



nutz: lorrr..cakap la awal2 nak suruh aku baling bunga, aku pikir korang nak suh aku menari wakawaka eh eh
snoodies: cepatla baling nutz, tak sabar nak rebut nih..



nutz: ok aku baling ni..sedia..1,2,3..sambut!!
snoodies: aku punya! aku punya!



Oh ya, did I mention Snoodies ada 10 orang semuanya tadi? Kalau kira balik, ada 9 je kat atas ni. Mana lagi seorang Snoodies?




To Nutz and Kong, congrats and we are so happy for you!!
Semoga beroleh kebahagiaan sampai ke syurga dan mendapat zuriat yang soleh,solehah dan comel macam mama dan papanya ye.

And that's how I spent my holiday last week. Full of excitement!! (sebab bukan senang 10 Snoodies berjumpa bersama ni tau. Rindu korang!!!!)

(P/s: Dialog tu tambahan dan rekaan aku saja ye, saja mau tiru gaya Abang N*** punya blog post hari ini. Hehehe.)

1 comment:

wanzu said...

hahaha i likeeeeeeee

so sweet. miss u too