H.E.L.L.O.

Tuesday, December 6, 2011

Ibu Mertuaku

Random Decemberwishlist Day #6:

TAKNAK MAK MENTUA JAHAT MACAM MAK ZIKIR DALAM DRAMA TENTANG DHIA!

Korang tengok tak cerita Tentang Dhia kat TV3? OK, this entry mungkin akan jadi sedikit terbawa-bawa dengan drama Tentang Dhia sebab pada episod hari ni, Mak Zikir (tunang Dhia) membomohkan Dhia (bakal menantu sendiri) sampai nak bunuh Dhia sebab tak sukakan Dhia. Isk, takut kan?

To be honest, memang bab bakal mak mentua ni adalah antara perkara yang buat aku sangat nervous kalau sebut pasal pasangan hidup (erk, emosi bukan main lebih, calon takdak lagi ceh). Selain mak mentua, ipar-duai jatuh ke tangga seterusnya dalam senarai nervous saya. Kalau dapat mak mentua macam mak Zikir dan ipar macam Zetty (adik Zikir) kuuusss semangat! Kalau dapat mentua macam nenek Zikir tu tahanlah jugak.

Apa-apapun, kepada awak di luar sana yang saya belum tahu siapa, saya harap mak awak nanti sayangkan saya lebih daripada dia sayangkan awak. Hahaha. Ok, gurau jeh. Sayang bersama-sama :)

No comments: