H.E.L.L.O.

Wednesday, December 14, 2011

Looking For Dance Shoes?

That is exactly what I am doing now!

Tak tau ke mana perginya kasut dancing aku. Bila nak pergi studio 2 hari lepas, baru gelabah sebab tak jumpa kasut tu.  Sedih sedih. Tak suka menari tanpa kasut sebabnya aku rasa susah nak buat pirouette kalau berkaki ayam. Pedih tapak kaki kang jadi kematu. Perghh pirouette. Cakap je lah turning ke spin ke Melody weh. -_-'


Dah tu, aku kena cari kasut baru lah sekarang ek?
Hmmm...

Serupa dengan kasutku yang hilang, tapi saya punya warna hitam. Warna universal. Yang baru ni nanti saya mau beli warna apa ya? Tapi hitam jugak kot paling best. Hehe. Paling suka pakai yang ini sebab ringan je.


Jazz Shoe dari Capezio. Kasut kegemaran. Dari dulu nak beli tak beli-beli lagi. Suka sebab cukup ringan untuk my lyrical jazz tapi at the same time, cukup lasak untuk jadi dance sneaker. Memang la dance sneaker pun Mel.

Tapi kalau nak yang paling lasak yang ni lah kot. Memang sesuai untuk lompat lari-lari. Serap hentakan. Tapi sebenarnya saya kurang gemar jenis dance sneaker.



Random Decemberwishlist Day #14:
Tahun depan kena ada kasut tari baru!

1 comment:

PeLaNGi said...

hi melody, saya nak tanya, mana nak beli capezio dance sneakers ni? saya dah puas cari. kalau ada link untuk order online pun ok juga. thanks :)