H.E.L.L.O.

Wednesday, June 23, 2010

Blog Baru

Aku tukar wajah. Eh, tak tak tak aku bukan buat plastic surgery lah! Maksud aku, aku tukar wajah blog aku. Sebenarnya, dah agak lama juga aku mencari template yang aku suka, tapi aku tak jumpa yang aku betul-betul nak. Pernah jumpa yang berkenan di hati, tapi bukan warna biru pulak. Ya, aku memang nak jugak blog ni warna biru. Favourite colour ok. Kalau tak biru, tak mau. Cerewet giler. Patutlah belum kahwin sampai sekarang. Tapi sebenarnya tak cerewet mana pun, Aku suka yang sederhana dan ringkas. Kalau korang tengok blog aku ni pun, ringkas dan tak ada aksesori tambahan yang liplapliplap blinking segala. Memang aku suka yang macam tu ok. Tak kisah lah korang bosan ke apa, janji aku suka sudah. Haha.

Eh, kenapa tajuk letak Blog Baru tapi cerita pasal wajah baru pulak.

Sebenarnya nak cerita yang blog ni dah ada adik. Bosan giler kot aku malam tadi, sambil layan Argentina vs Greece kat TV, sambil tu tangan aku dok gatal buat blog baru kat sini . Hehe. Ok tu je lah.. Bye.


Oh, by the way Argentina menang lawan Greece 2-0. (^_^)

No comments: