H.E.L.L.O.

Tuesday, November 30, 2010

Snoodies Kedua Selamat Berumahtangga

Snoodies ada 10 orang semuanya. Alhamdulillah, minggu lalu, selamat sudahlah Khairiyah Kamaruddin @ Carrie menjadi isteri orang. Kami para Snoodies tumpang gembira dan berbahagia sekali. (Eh, kenapa ayat mukadimah sebijik macam mukadimah entri ini? Hehehe..)

Pada kesempatan ini, aku selaku alwakil Snoodies cawangan Kepulauan Borneo (ecewah..lantik sendiri nampak) ingin mengucapkan....

SELAMAT PENGANTIN BARU CIKGU KHAIRIYAH DAN CIKGU SALIM!!!

Semoga perkahwinan anda berdua mendapat keberkatan Allah dan dipanjangkan jodoh kamu berdua hingga ke akhir usia.

Maaf tak ada gambar kali ini sebab aku tak pergi ke majlis diorang (sedihnya). Tapi walaupun ada 5 orang yang tak dapat menghadirkan diri, doa kami tetap bersama kamu Cik Puan Carrie.

And to the remaining 8, I can't wait for the next wedding event! Macam dah terbau nasi minyak dari seseorang ni. Haha. Takpe, kita sama-sama tunggu sidang Gmail tergempar bila tiba masanya nanti ye. Hehehe.

Oh, iklan sekejap. Siapa nak kahwin tahun depan dan seterusnya boleh usha website ini. Aku cakap tahun depan dan seterusnya sebab tahun ini tinggal 30 hari je lagi. Takkanlah korang nak kahwin dalam masa 30 hari ni tapi tak get ready lagi kan? Err..ke ada macam tu? Takpe, usha je. Yang belum ada calon pun boleh usha jugak mana tau nanti tetiba sampai seru tau dah kat mana nak cari kan?

Have a good day!

9 comments:

mizct10 said...

empunya badan ni dah kahwin ke???

Melody said...

Hehe...Belum lagi lah CT... :p

mizct10 said...

nanti dah brumah tgga jgn lupa jemput yer..he..he.. wlu pun jauh

Anonymous said...

self elect wakil snoodies s'wak!!!!!
haha...

Melody said...

-CT-
insyaAllah... kalau jemput kena datang tau =p

-Anon-
biarlah...memang betul pun wakil HMS Snoodies sebelah borneo.. wakil BOD Snoodies sebelah borneo dah org lain amek.. (not telling you what is HMS Snoodies and what is BOD Snoodies though) :p

Suhada Amalina said...

And to the remaining 8, I can't wait for the next wedding event! Macam dah terbau nasi minyak dari seseorang ni. Haha. Takpe, kita sama-sama tunggu sidang Gmail tergempar bila tiba masanya nanti ye. Hehehe.

sape?

Melody said...

Suhada dearie, tak gempak la bagitau awal2... hihihhi (padahal aku propa je :p)

Azam Abd Rahman said...

salam singgah,
jenguk juga laman puisi saya

seadig said...

Lepas ni mesti myn la ni =D